Mijn blog in de lucht

Mijn blog in de lucht
huisje - boompje - beestje

maandag 15 april 2013

Energie- Home Sweet Home

 Eindelijk stijgt de temperatuur eens boven de 10 graden. Hadden we zaterdagochtend langs het voetbalveld nog een winterjas nodig.... zondag gingen we op de fiets zonder jas een ijsje eten! Heerlijk wat hadden we dit nodig ( ja, dat ijsje ook!). De winterslaap werd nu echt afgeschud en de energie borrelde in mijn lijf. Er moest gepoetst en geruimd worden.














Op de (tijdelijke) slaapkamers was het hard nodig. Temperaturen onder de 5 graden nodigen mij niet uit om daar veel tijd door te brengen. Ik kreeg zelfs gezelschap en een beetje hulp van de kinderen.
Bij hen borrelde er ook iets; want de DS en I-pod werden zo maar aan de kant gelegd! Er werd een hut gebouwd. (wel binnen, das dan weer jammer!) en geknutseld.

  
Onder het poetsen droomde ik wat van hoe de nieuwe slaapkamers er straks uit komen te zien.
Als ik in de nieuwe kamers ( want dat zijn het nu toch al echt) loop zie ik het al voor me. Mijn klusser ziet echter alleen nog maar werk. Op dit moment is hij met het stroom, isolatie en gipsplaten bezig. Het wordt al wat!!!Ik stuur wat Energie door naar mijn klusser!



1 opmerking:

  1. Oeh er moet nog een hoop geklust...
    Nog heel veel succes!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen