Mijn blog in de lucht

Mijn blog in de lucht
huisje - boompje - beestje

maandag 2 juni 2014

Heerlijk weekendje thuis

Dit weekend was de kalender helemaal leeg! Het voetbalseizoen is afgelopen, ik hoefde niet te werken en er waren geen verplichtingen of afspraakjes. Niks, helemaal niks moeten, wat een heerlijk gevoel. Het begon al met uitslapen, dat was lang geleden! En nadat ik de "moetjes" in huis had gedaan kon ik aan mijn tuin beginnen. Die had ik toch echt wel verwaarloosd de laatste tijd. Het is dat ik aan de stokjes kon zien waar ik  enkele weken geleden ui- worteltjes- boontjes en prei gezaaid had. Vervolgens was de bloementuin aan de beurt, buxus gesnoeid en stoepje geveegd. Dat ruimt op...... en daar bedoel ik niet alleen de tuin mee!



 De plantenbak hierboven is nog gevuld met plantgoed van vorig jaar. door de zachte winter kan het gewoon nog een jaartje mee! 

Terwijl ik met mijn vingers in de aarde zat was klusser binnen bezig. Het halletje werd onderhanden genomen. Onder andere de muur, trap en deur werden geschilderd......



Laatste foto is nog een ideetje wat al heel lang op de plank lag. Even aan het eind van de middag, net voor de BBQ gemaakt. Geen HOME of LOVE voor mij...... waarom dan Rainbow? Wil je het echt graag weten kijk dan HIER   ..........minuut 2.15

En de jongens...... die hebben zich vermaakt met het opzetten en vullen van het zwembad en natuurlijk werd er gezwommen. Een heerlijk weekendje thuis.Oost West Thuis Best of te wel

           HOME SWEET HOME


Geen opmerkingen:

Een reactie posten