Mijn blog in de lucht

Mijn blog in de lucht
huisje - boompje - beestje

maandag 18 maart 2013

bijna Pasen- Home Sweet Home

Dit weekend ging ik aan de slag met de paasspullen. Het voelt helemaal niet zo maar het duurt niet lang meer voordat het Pasen is. Misschien komt dat gevoel nu een beetje! Het zonnetje wil ook al wel helpen.

De knutsels van de kinderen heb ik er niet meer in gehangen. Ik hoop op nieuwe knutsels :-)  Dit kwam ik al surfend op het www tegen.

Als het ook komende week nog koud blijft zijn dit wel leuke ideeën voor een woensdag of vrijdag middag. Samen lekker knutselen, een palmpasenstok en een schaaltje paaseitjes erbij........als dat geen Home Sweet Home gevoel is!!!!!


2 opmerkingen:

  1. Ooooh echt al in Paas stemming!
    Leuk!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vandaag voor het eerst paaseitjes gekocht. Zo komen we vast wel in de paasstemming ;-)

    BeantwoordenVerwijderen