Mijn blog in de lucht

Mijn blog in de lucht
huisje - boompje - beestje

maandag 20 januari 2014

1 daags klusje- Home Sweet Home

Als je zoals ons al lang met een verbouwing bezig bent is het heel lekker om er eens een snel- 1 daags klusje- tussen te hebben. Dit weekend werd de badkamer even op het tweede plan gezet en de schilder spullen niet aangeraakt.  Zal deze week wel weer ingehaald moeten worden ;-)
We maakten middelste blij met Steigerbuis!!!



Zijn eigen veilige chill zoldertje! Het werd al snel in gebruik genomen door de broers. Ik vind het een hele mooie plek om nog een vlaggen slinger op te hangen. Middelste moet daar nog over nadenken.......

Dan was er nog een 1 uurs klusje:
Het idee was er al langer en ik had ook al een afgebroken tak in stukjes gezaagd en geschuurd. Met een schroef en plug in de muur bevestigd wordt het een haakje.




En aan die natuurlijke haakjes hing ik de hartenslingers vorig jaar gemaakt voor ons feest,ze stonden hier al eerder op de blog. En zo is er weer een hoekje mooi aangekleed. 
Dat was FIJN wakker worden vanmorgen....... lichtje aanknippen en de vrolijke hartjes lachten mij toe op deze officieel meest depressieve dag van het jaar. Nergens last van hoor!





1 opmerking:

  1. Wow wat een fijne plek! En wat een goed idee van die natuurlijke haakjes!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen