Mijn blog in de lucht

Mijn blog in de lucht
huisje - boompje - beestje

woensdag 8 januari 2014

kerstvakantie- terugblik

Een terugblik op de kerstvakantie. 
We begonnen met een feestje onze middelste is 23 december jarig, Hij werd 10 jaar. De tweede tiener in huis. Zondags hebben we met familie en vrienden een feestje gevierd. Op de dag zelf zijn we met ons vijfjes een dagje weg geweest.

Het werd het drielandenpunt op de Vaalserberg. Zodoende konden we 2 wensen van de kinderen tegelijk afstrepen;
* naar het drielandenpunt
* naar het hoogste punt van ( Europees) Nederland ( 322,7m. ) 

Daarna toerden we door het Limburgseland naar Valkenburg. Gezellig in kerstsferen. We bezochten daar de kolenmijn. Als klapper mocht onze jongste een stukje boren, trots!!!!
Kerst en oud en nieuw is natuurlijk ook familie bezoeken en lekker eten. Daarnaast heb ik ook vrij veel moeten werken. Dat de kinderen niet alleen op de bank hangen als ik weg ben bewezen ze met deze vrolijke en lekkere cupcakes.
Het nieuwe jaar begonnen we met een uitwaai uitstapje naar Futureland ( Maasvlakte 2) en een boottochtje met de Fast Ferry naar Hoek van Holland. Geweldig!!! Rechts mijn zusje.





Leuk hoor de kerstvakantie.......... maar heerlijk als het gewone leven weer begint. Ik ben gaan poetsen en ruimen......kijk maar in de Home Sweet Home blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten