Mijn blog in de lucht

Mijn blog in de lucht
huisje - boompje - beestje

woensdag 8 januari 2014

Nieuwjaar- Nieuw begin

Het nu alweer 2 jaar geleden dat ik deze blog startte. De ene maand schrijf ik wat meer dan de andere maand. Het gaat over mijn FIJN- activiteiten, over de kinderen, wat we doen uitstapjes, en in en om huis; voornamelijk de verbouwing. Dat zal ook in dit nieuwe jaar zo blijven. De slaapkamers zijn zo goed als klaar en nu komt de badkamer aan de beurt. We blijven bezig......zijn ook geen stilzitters en hebben een doel voor ogen..... 
ons eigen fijne huis voor elke dag.

Het plaatje, het gezicht van deze blog was nog steeds hetzelfde als twee jaar geleden....dat moest anders. 

Nu had ik dit jaar echt geen moment gevonden om mijn kerstkaarten te maken. Kopen was geen optie want: 
a. ik vind van mezelf dat ik ze zelf moet maken
b. ook voor het schrijven van de kaarten had ik geen tijd

Uiteindelijk begon ik op oudejaarsdag aan deze kaart


Dus geen kerst- of nieuwjaarskaart dit jaar maar geheel in de stijl van "Elkedagfijn" maak van elke dag een feestje- kaart. Een bij komend voordeel; deze kaart hoeft niet voor een bepaalde tijd massaal verstuurd te worden. Dus als ik even tijd heb maak ik een setje kaarten en verstuur ze naar onze vrienden.
Misschien herkende je het al want de kaart is geïnspireerd op een tekst uit de FLOW, die al geruime tijd bij ons boven de tafel hangt.


( nu klopt dit verhaal niet helemaal want voor de buren/ onze straat heb ik wel een kaart gemaakt en deze is traditioneel op kerstavond bezorgd. Sorry buren maar hij kwam uiteindelijk niet door de schoonheidstoetsing en is afgekeurd voor verdere verspreiding oordeel hieronder zelf, schaam schaam)

Nu was mijn plan om de kaart van Hoera het is vandaag ook te gebruiken voor deze blog.......het was echter toch te weinig kleur, afgekeurd. Zoals je ziet heb ik nu een creatie met voldoende kleur, maar nog niet helemaal naar mijn zin. Er wordt nog aangewerkt .............................

En oja, voordat ik het nog vergeet voor iedereen 
een heel fijn 2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten